äntligen!

En riktig slapp dag i skolan idag. Slutade vid 11 som jag har gjort hela veckan, det kan ju inte bli bättre;)? Idag trallade jag och Sandra Larsson till Kungsmässan och provade lite klänningar till jul. Hittade massa fina, men inga var riktigt -jag. Så det var inte min stil, jag passade inte i det helt enkelt. så det blir att leta vidare. Men Sandra, hon handlade på. Tröja, skor + chailatte, jag köpte självklart också en:D
Direkt när jag kom hem bytta jag om för att ta en lång prommenad, har inte tränat på cirka 2 veckor pågrund av förkylning. Men nu jävlar, nu ska jag börja igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-12-02 @ 15:00:27

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback