svullen.... orka!

Vilken natt, inte mycket sömn. Mina drömmar! varför kan de inte försvinna, jag vill inte drömma om detta, inte nu i alla fall!



Onsdag... Jadu, den var ju inte som den brukade vara planerad i alla fall. Idag skulle jag ta sprutan, jag var lite små nervös faktist. Biverkningar hit och dit. Och nu är min arm svullen, ser ut som om man har tränat lite för mycket på ena armen om man jämför. men, svullnaden går nog ner, förhoppningsvis! Jag var hos farmor innan jag tog sprutan, känns som jag är där ganska så ofta nu för tiden. Hon får mig att tänka på annat och det är så otroligt skönt just nu. Hon ville följa med mig att ta sprutan, de var kul att ha lite sällskap medans man satt och väntade i 45 minuter. Sen så stack vi hem till henne och då kom storsyrran med!:) trevligt!

Nu harjag gjort två skolarbeten som ska vara inne idag och på fredag, skönt att jag är klar med de så slipper jag tänka mer på de! men jag fick inte riktigt in flytet att skriva allt jag tänka på. så om det går bra eller dåligt, ja det får vi väll se lite längre fram!


planer inför nyår?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-12-16 @ 19:01:55

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback