Vad bra, då vet jag!

Ibland undrar man vad folk tycker och tänker om en, vad alla tänker om mig. Ibland känns det som att det inte går så underbara tanka hos andra om mig. Men om ni inte kan acceptera för den jag är så kan ni lika väl dra. Sen så förstår man ju vad folk bryr sig om en, speciellt du! Jag trodde inte att du skulle sjunka så långt. Att skita i mig. Det trodde jag inte. Men nu vet jag vad du vill. Så ska låta dig vara - ifred!  Och du, detta var det sista du sa till mig. Tänker inte förlåta dig för detta. Men en sak kan jag säga dig och detta är det sista jag säger till dig. Du kan dra åt helvette du med! Men en sak ska du ha klart för dig, tänk hur mkt jag har ställt upp för dig innan du öppnar din tjäft!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-12-05 @ 21:41:46

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback