Yesterday I died

Who I am from the start
Take me home to my heart
Let me go
And I will run
I will not be silenced
    


Gårkvällen var inte den bästa och det blev inte mycket sömn för min del. Somnade betydligt senare än vad jag brukar göra på kvällen, jag brukar ändå lägga mig hyfsat tidigt för att orka med morgondagen. Men idag var det sjukt jobbigt att gå upp. Somnade efter en halv timme. jag piggnade inte till för det. Men jag kom upp i alla fall och kom till skolan.  Det var huvudsaken för dagens planer. Egenltigen hade jag absolut ingen lust att gå ur sänge. ville bara ligga kvar och dö... okej, inte dö! men. ni förstår. ibland orkar man bara inte och vill bara skita i allt. men jag tänker flr mycket. Miljoner tanker som snurrar i mitt tröga huvud. inte så lätt att släppa gårdagens bråk, inte så lätt att släppa allt vi sa till varandra. men ett förlåt plåstrade ihop några sår. inte för att jag är så långsint, jag kan inte vara sur länge. men om man tänker på det kan det bli lite ledsna miner.
Trodde verkligen att det skulle ta ****!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-12-01 @ 18:45:35

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback