10 månader

Idag är det en speciell dag, men inte så mycket att fira direkt. Men i alla fall. dags att komma till sak. Jag och Johan har tio månader idag, denna måndagen, denna dagen är våran det är synd att vi inte kunde träffas idag. men sånt händer. tio månader kanske inte är så jätte stor grej men ah.  
Jag trodde aldrig att det skulle hålla så här länge, inte om man kollar tillbaka till våra bråk som ständigt dyker upp. men vi har hållt ihop och hoppas att vi fortfarande kämpar trotts att vi ses så sällan. Jag tycker att det är jobbigt, men vad du tycker det vet jag inte. Du älskar din sport och jag hatar din sport så det finns inte så mycket att säga i detta läget. men jag hoppas att vi ses på onsdag. Det jag ville säga med detta inlägget var att jag ville säga grattis till oss och att jag älskar dig<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-11-30 @ 19:42:51

Kommentarer

Postat av: Anonym

grattis<3<3

2009-12-05 @ 10:56:05
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback