det blir nog en go kväll:)

Idag är det lördag och det innebär en hel del. Att det är första advent imon. Vad fort tiden går, helt otroligt! Så snart blir det att leta upp något fint som man ska ha på sig på julafton. Om det nu blir något firande till jul! Vi får väll se hur det blir...  Men nu lägger vi det åt sidan. Det är ju lördag! Idag skulle jag hem till Johan och vara med han och hans kompis när det spelar NHL, men eftersom att jag inte är så jätte intresserad i hockey. inte lika mycket som Johan i alla fall. Jag har ändrat mina planer för idag, jag ska på fest ikväll med Sandra. Ska bli skojj att träffa henne!:) Hoppas att det blir en lyckad kväll. Ska ringa Johan ikväll och fråga om jag kan komma efter festen, då är jag inte där så jätte länge. Får se vad han säger om min "smarta" idé.


gammal bild:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-28 @ 10:53:34

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback