filmen var GRYM!

Igår träffade jag Alexandra och hennes kille Filip vid stationen. Jag och alexandra hoppade av vid liseberg och tralla bort till Willys och köpte lite godis till NEW MOON som vi skulle se. Men när vi skulle lämna fram biljetterna kom vi på att vi var en timme för tidigt:P Så.. Ja, vi fick sitta utanför salaongen och vänta. De bjöd på olika latte utanför. då tog jag en chai latte och alex en latte. men min var inte god. ursh, fy!
Kön blev bara längre och längre till salong 2. när vi fick gå in, så sprang alla tjejer in och skrek? hallå? ni kommer ju ändå få era platser, och inte så att filmen börjar prick 21.20 ändå. den började lite över halv. så tjejer, ta det lungt!
Men måste säga att filmen var UNDERBART BRA! jag måste se den igen!!



 

Jag orkar inte vänta ett halvår till tredje filmen som heter eclipse. LÄNGTAR!
I know, i'm a Twilight freak!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-21 @ 13:38:46

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback