Gislaved :)

Idag gick jag upp lite tidigare än vad man hade väntat sig. Jag hade lovat mamma att hänga med på gymmet och träna med henne innan vi åkte till småland. Men när vi kom dit så var det inte öppet än, så vi fgick åka tillbaka. Men dom öppnade vid 10 igen och då tränade vi en timme, gött som fan att man kan äta tårta med ett gott samvete!:D
Caroline övningskörde till Gislaved förut, det gick bra, dock sov jag lite^^ Men när vi kom till småland blev det mat och tårta och väldigt mycket prat som vanligt! Men det var en mysig kväll. <3


Jag hoppades att jag skulle få träffa älsklings Johan idag, men han har fått feber så vi kunde inte ses, typiskt! Men du får krya på dig och hoppas att du blir frisk så snart som möjligt gubben<3 Som sagt, jag fick ända mina planer som att det inte blev Johan. Så nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna och göra mig redo för att sätta på Hang over "baksmällan" och kolla på den. Känner mig ganska så trött så kommer säkerligen somna ganska så tidigt jag med! höhö^^ 

TA MIG TILL VÄRMEN, TA MIG TILL SOMMAREN!<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-11-07 @ 21:34:48

Kommentarer

Postat av: patricia

saknar dig :(<3

2009-11-08 @ 16:13:29
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback