Härlig dag, hoppas den fortsätter så.

Mattelektionen var rolig för en gångs skull, måste berott på att det gick bra! men ligger fortfarande lite efter. Så jag får väll gå på studietiden, så otroligt tråkigt. Men det är nog värt det lite längre fram i livet och på provet. åh, prov... Får huvudvärk när jag bara hör ordet.
Jag och Nanna hade en muntlig redovisning idag om svininfluensan, haha ja om det gick bra eller dåligt kan bara Thomas besluta. Vi var de ända som hade stödord, de andra lästa från texten. Smart Nanna och Sandra, ni tänker verkligen med hjärnan. Har ni ens några?... Tihi^^

Näh, men dagens planer var att göra engelskan läxan och träna. Och träna, de ska jag säga er, det har jag deffintift gjort idag. jag är så jävla slut nu så att det är helt otroligt. 60 minuter på power step och sen plankan, hatar den jävla plankan. Men man kanske får se några resultal lite längre fram. Who knows;)? Det syns lite att man har kommit igång med träningen, men det finns mycket mer att träna bort och det ska allt bort innan jul! :)
Och på tala om engelska, så har jag också gjort den. Jag valde första "upogiften" där man skulle skriva om en kompis som hade dödat en med misstag, och jag var självklart vittne. Så jag skulle komma på en händelse som utsatte att personen dog. hah, ja jag har världens dåliga fantasi..




Matilda kommer i början av december. Saknar dig så sjukt mycket gumman<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-16 @ 19:27:17

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback