ny tröja.

Idag åkte Johan hem runt 1 tiden. När han hade dratt la jag mig i soffan och somnade, blev inte så mycket sömn inatt pågrund av att jag hade så fruktansvärt ont i halsen. kunde inte svälja eller någonting. Johan hittade inte mina halstabletter så jag fick hoppa ur sängen vid halv 5 och leta upp de själv, typiskt!:( men jag somnade ganska snabbt igen. Runt eftermiddagen åkte jag och mamma för att hämta storsyrran vid IKEA. hon har fått jobb där, är rätt avis om jag ska vara helt ärlig. jag vill också ha jobb, pengar pengar pengar! "yeah, dream on baby" Men i alla fall så åkte vi till kungsmässan efter så köpte jag en tröja, det skriker rosa i den. Men, frågan är ju om jag ska behålla den? Pappa tycker inte att den var så speciellt fin. och jag tycker att den är finare i profil är frammefrån. Men jag får se hur jag gör? Kan bara byta den på någon rast i skolan. Jag köpte även ett par nya trosor:)

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-22 @ 19:29:01

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback