ögonbrynen!

Idag var jag faktist nervös för att gå till skolan. Therese skulle noppra mina ögonbryn. Jag tycker att ögonbryner har en stor betydelse för ansiktet. Men hon gjorde de så fina så!:) <3  På tala om ögonbryn, så ska vi färga de snart. Jag har redan mörka ögonbryn så vet inte riktigt hur de kommer att sluta.. Men det behöver vi inte oroa oss för nu!:)
Idag gick brandlarmet på skolan och rök över hela övervåningen. Någon mer än jag som är döv? Men det var en brandövning. Inte det bästa på hela dagen att stå ute i regnet, utan jacka och frysa. Men vi fick gå in efter en stund igen, men då började klockorna ringa igen.. och igen.


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-19 @ 17:49:40

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback