skoltrött...

En kort skoldag i skolan. Vi hade matte och sen luch, då vi åt korv och mos men man tappade matlusten när tjejerna berättade lite äckliga grejer om merflaskor och massa skit! TACK!!! näh, nu ska vi inte vara såna.
När vi hade slutat tog vi en tur till kungsmässan, då sandra och sofia köpte foundation sen drog vi hem till mig. Meningen var att vi skulel göra samhällkunskapen, men eftersom att läraren förklara så jävla dåligt så får vi göra det i skolan istället... Men det blev lite läxor gjort, jag var efter i svenskan så jag och nanna gjorde klart det. Gött att det är gjort nu iallfall. men sen så har vi engelska, samhäll och säkerligen matte om jag inte blir klar med uppgifterna jag inte förstår. Jag får be Johan hjälpa mig på onsdag(A) <3

Men nu har dom gått och nu är det dags för mig att sätta mig i sängen och läsa lite till läsloggen som måste vara klar på onsdag. för hoppningsvis har jag läst klart tills imon, annars får jag göra klart den på onsdag innan jag åker till johan.
Men nu måste jag läsa, ha det bra.
kyss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-11-09 @ 15:25:56

Kommentarer

Postat av: patricia

jaa!" men denna helgen kan jag inte:/

2009-11-09 @ 15:34:24
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback