svininfluensan

Idag var det inte lätt att sova asså, pappa och farfar bygger på uterummet klockan 8 på morgonen.. Typiskt att dom alltid ska börja så tidigt och arbeta! men dom har kommit en bit och hoppas att det blir klart snart så att jag kan inviga det!

Dagens planer blir att göra samhäll, jag har redan små börjat att leta efter källor. Men det går inte så himla bra faktist. Eftersom att vi ska ha 3 olika källor om samma ämne som ska handla om samma sak från vecka 45. Altså vi ska hitta en artikel som handlar om något som påverkar samhället. Så jag och nanna ska ta om svininfluensan eftersom att den drabbar oss ordentligt. Jag tror att det är fler som tar de!
Sen ikväll blir det träna och för hoppningsvis kommer Johan, men det är inte säkert eftersom att han har hockeyträning klockan 8.00 imon. så får se hur det blir med det, men jag hoppas att han kommer. Det var sjuuukt längesen han var här:O
nu måste jag fortsätta att leta upp fakta, puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-15 @ 11:21:24

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback