yes, go onsdag!

Idag så skulle jag egentligen träffa Matilda. Hennes kille Gustav och hans kompis skulle åka till Göteborg från Växjö. Meningen var att Matilda skulle följa med. Dock om vi skulle träffas idag så blir det så lite, och vi bara skulle gå på stan blir det så stressigt. Så vi bestämmde att hon kommer hit i början av December istället, så tar vi en hel dag på stan. December? gud vad fort det går.. November är snart slut, phu! Tiden går fort när man har kul, men ett gott skratt förlänger tiden. Så vad ska man säga;)?

JAg älskar onsdagar. I alla fall denna onsdagen eftersom att vi har bara två lektioner och idag var det extra slappt. På engelskan lämnade vi bara in läxan och sen skulle Colm sätta på en film. han var grym! or not! haha, han lyckades inte sätta på filmen och sen inte sätta på ljudet. så vi fick ta Madeleines dator och koppla in den så att vi kunde se där istället. så vi fick se på film den sista halvtimman. Sen hade vi Svesnka direkt efter och den var också slapp. Jag gjorde klart mitt Referat, och har renskrivet det nu också. Sen så har jag gjort klart VG/MVG uppgiften om Debattartikel. snacka om gött!


Måste faktist erkänna, att jag tycker aldrig att jag fastnar på bild. Men denna bilden är något speciellt med och jag gillar den väldigt mycket. undra om det beror på sommarkänslan i den? Eller mitt bigga smile? Eller mitt blonda hår? Eller framför allt att  jag är brun? jag vet inte vad det är som gör att jag gillar bilden:D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-11-18 @ 15:37:24

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback