273 dagar<3

Idag är det lördag det innebär att jag och Johan har 9 månader, 273 dagar<3 Det är också Halloween idag, men jag tror inte att det blir något festande för min del denna halloween. Är iallfall inte sugen på det just nu, men klockan är bara tjugo i elva så festhumöret kan självklart ändras.
Idag ska jag åka till kungsbacka eller Stan och kolla på lite julklappar, ska kolla om alexandra vill följa med! Det börjar bli dags nu att små kolla på klappisarna. Men har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa till johan. Han har redan allt? hm? Om ni kommer på något så kan ni väll ge mig lite tips;)


Hela livet var ett disco, hur kunde det bli så svårt?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-10-31 @ 10:43:49

Kommentarer

Postat av: patricia

grattis:D hmm jag har funderat på typ t-shirts och kalsongen i kul klapp för hans kalsonger går alltid sönder när han spelar hockey XD typ spricker..

och i födelsedagspresent han fyller ganska tätt på så då skall han få 90210 boxen för han älskar serien :D smart va :D

2009-11-04 @ 07:38:14
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback