åh, trött i huvudet!

Idag var det en jobbig dag i skolan, tung i huvudet, trött och yr. Kände att det var lika bra att åka hem och krypa ner sig i sin varma goa säng, dock var det inte lika mysigt att ligga själv i sängen, hade vart mysigt om johan var brevid<3 Men huvudvärken gick i alla fall över och det var ju bra! hade ingen feber, trotts att det kändes som att jag hade det. 36,5, a jo här har vi feber!

Nu har jag pluggat på det jävla hudvårdsporvet och känns som inget fastnar? Har pluggat sen söndags? Går allt in genom örat och ut i de andra? nja, hoppas att det inte är så, för då blir det inga bra betyg för mig nä! Men det går nog över, är ganska seg i huvudet så kanske beror på det!

Kvällen fortsätter med att fortsätta plugga och sen blir det den vanliga traditionen med en kopp te och hunong, mums!

HELGEN,LOVET<3 - GE MIG!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-10-20 @ 19:05:52

Kommentarer

Postat av: Anonym

har du också en hockey kille? det ee ju så jobbigt :( ja o min kille ses bara en gång i veckan!! men skall bli ändring på de under lvoet:D

jaadetsamma! du är så sjukt sööt!<3 saknardig tjeejen

2009-10-21 @ 07:38:00
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback