cancer

Jag trodde att vi inte skulle få gå igenom samma sak engång till, oron på att överleva, . Men nu har vi fått reda på, cancern är här igen. Nu har den kommit till Otto, min mormors man.
Det var precis ett årsen en annan i släkten hade cancer och nu är den tillbaka. Och jag trodde att det var den den sista som skulle få det! men för ett tag sen fick vi reda på att farfar också hade cancer, men han lyckades få bort den. Hoppas att det går lika bra för dig också Otto, hoppas att de hinner ta bort den innan den sprider sig!.
Jag ber en bön för att du inte ska dö.



 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-10-20 @ 17:37:23

Kommentarer

Postat av: Thildan

Ååh.. hoppas det ordnar sig.

Känner för er, puss <3

2009-10-20 @ 18:36:49
URL: http://thildazimmergren.devote.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback