Dagens arbete is done!:D

Nu är dagens arbete utfört. Men dagen har vart lite extra irriterande eftersom att jag inte hade med mig mobilen till jobbet. Och dagens planer efter jobbet skulle jag vara med Alexandra, men kunde inte höra av mig till henne att jag inte kunde ses. Flåt.. (A)
Imon blir det också jobb, dock ska jag, carro och eveline göra samma saker som Emma och Emma,SEGT! Kommer tar år och dar att göra det plus att dagen kommer gå så segt om man gör de tråkiga sakerna. Men Jag har tjatat på pappa om jobb så får ta vad de har att erbjuda. Ska be om lönen lite tidigare också. Hopaps att pappsen kan fixa det! 
Morgon dagens resa kommer ta extra lång tid imon. Pappa måste in till stan efter jobbet eftersom att de ska ut och käka sen golla på Öis-Elfsborg, förstår inte varför han ska med när han är IFK:are;)?! Men iallafall, till stan från Markslöjd tar en timme och sen ta tåg och hitta ett tåg som passar så att vi inte får vänta en halv timme på att komma hem. Men när vi väl är hemma blir det att käka tacos med syrrorna och mysa!:D Hem resan brukar i vanliga fall ta 45 minuter om pappa gasar på lite!:D Så morgondagen kommer bli seg. Åka klockan 6 på morgonen och komma hem 6 på kvälllen - KUL!

Det är rätt tyst om Halloween fester i år. Om ni hör något så hör av er till mig;)<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-27 @ 18:08:24

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback