Det var vi mot världen. men inte nu längre

Jenny Näslund<3
Det finns inget
VI längre, eller jo, det finns vi. Men det är inte samma sak som förut. Det var vi mot världen innan. nu är vi på var sin sida av världen och försöker på egen hand. Jag förstår inte riktigt varför det har blivit som det har blivit mellan oss, vi var ju så otroligt tajta innan..
Men det jag är mest glad över är att vi fortfarande har kontakten med varandra trotts att vi knappt umgås.
Ville bara säga att jag saknar dig och du kommer alltid vara min bästa vän<3


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2009-10-13 @ 17:17:43

Kommentarer

Postat av: Jenny näslund

jag saknar dig med! du kommer också alltid vara min bästa vän. Får bli en ändring på detta. fattar inte heller vad som har hänt, Vi får börja träffas igen!

2009-10-13 @ 19:49:41

Postat av: patricia

naaw gumjman du är så fiin<3 saknar dig!!

2009-10-20 @ 12:02:35
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback