åh, vilken dag!

Nu har jag kommit hem och käkat en god lax med familjen. Jag har vart på Espresso house i Nk och druckigt chai latte med Sofia, väldigt trevligt måste jag erkänna:)

När jag ändå håller på att prata om dagen så kan jag lika väl prata om skoldagen. Vi hade engelska först. hatar ämnet! men den flöt på som den ska iallafall, sen hade vi en seg lunchrast. inte den bästa kanske.. Jag skulle ta fram en bild som jag skulle göra på Emelie, men hittade ingen bra och dagen sög så jag var inte på topp humör för sminkning, inget gick bra - allt var fult! så slutade med att jag gjorde en egen skit istället. med lite lösögonfransar. inte den bästa sminkningen kanske men men vad ska man göra åt det:P?
bilder kommer<3



Ingen är perfekt och det är inte jag heller, det vet båda vi två mycket väl. ingen idé att försöka för du blir aldrig nöjd med mig ändå.. Jag vet inte hur jag ska göra för att vi inte ska bråka jämt och städigt. jag vet att alla bråkar i ett förhållande men inte varannan dag. Men om du nu tycker att jag är så jobbigt och tjatar så mycket så ska jag inte ta din dyrbara tid. hör av dig när du orkar med din flcikvän..



If the world was an apple, then let me take a bite.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-16 @ 19:44:25

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback