Johan Fritzin<3

I remember when we kiss. i still feel it on my lips.

Johan Eric Fritzin.
Jag brukar ligga i sängen och kolla på gamla kort på oss två, och börjar tänka tillbaka första gången vi träffades den 24 Januari. En helt underbar dag då jag verkligen insåg hur underbar du var och det var som kärleken i första ögonkastet för oss två. Jag trodde inte att sånt fungerade, men tydligen gjorde det de. Det är jag glad över!
Jag brukar ligga i sängen och läsa massa gamla sms du har skickat till mig, där du skrev hur mycket jag betyder för dig. Och det du skrev i dom är det gulligste någon har sagt till mig<3 Jag önskar att jag skulle kunna beskriva mina käslor för dig med ord. Riktiga ord! Men det går inte, mina känslorna för dig är för starka för att beskriva. Det ända jag kan säga och hoppas att du förstår att jag verkligen älskar dig mer än något annat. 

                                                    

Nu har vi vart tillsammans i 8 månader 11 dagar, dessa månader, dessa dagar, dessa timmar, dessa minutrar med dig är obskrivliga, helt otroliga är dom! Jag vet att du inte läser min blogg, så egentligen spelar det inte så stor roll om jag lägger upp detta. Men om du någongång skulle få för dig att läsa den så finns detta inlägget kvar så att du ska se :) Men detta Inlägget lät rätt depprimerande trotts allt. Så hoppas att du inte misstolkar något. Jag skrev detta för att jag skulle vara lite gullig, men när man läser igenom det så låter det som att vi har gjort slut. Men det har vi inte!:D
Jag tycker att det är så jobbigt att vi inte ses lika ofta som förut längre. innan sågs vi 2-3 gånger i veckan och nu knappt 1 gång i veckan. men det var ju för att du var skadad ifr¨ån hockeyn. Då visste jag inte hur mycket hockey det skulle vara, så detta har blivit som en shock! Baby det gäller att vi inte ger upp hoppet och att vi verkligen försöker. Om vi älskar varandra så ska detta funka. Och jag kommer ge allt för att detta ska funka, det vet du<3

Förlåt om jag blir lätt gnällig och irriterad men det är för att jag är så ledsen över att det känns som att du är på andra sidan världen och jag saknar dig sååå!
Detta kanske låter lite löjligt, men jag brukar faktist ligga och hålla om min kudda och låtsas att det är dig jag kramar om. Det är så tomt utan dig. Den dagen man ska träffar dig längtar man efter att få ligga och hålla om dig. Känna din underbara doft och närhet.

Vi ses snart igen. förlåt för tidigare idag<3

 jag älskar dig<3

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks () 2009-10-11 @ 16:17:51

Kommentarer

Postat av: jennyistheeeSHHHIIITTT :DD HIHI

awww, sandra är käääär!! du är så himla söt :DDD puss

2009-10-12 @ 12:32:45

Postat av: daniel

naaw sandra:D ni passar bra ihop :D

2009-10-12 @ 15:17:06

Postat av: daniel

naaw sandra:D ni passar bra ihop :D

2009-10-12 @ 15:20:54

Postat av: Sandrooow larsson :D

Sötnos! så gullig är du! Ni kommer fixa det :) (L)

2009-10-15 @ 14:35:51

Postat av: Anonym

NAaaaaaaaaw Vad gulligt<3

2009-10-15 @ 16:24:18

Postat av: din bitch

Naaaw Sandra är så himla kär

2009-10-15 @ 16:24:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback