provet is done!

Nu är det äntligen torsdag och imon är det fredag, sen helg. WIHO! Denna veckan har nog vart den segaste på länge, det beror nog på att jag inte har träffat Johan sen förra onsdagen. Men då lördagkväll då jävlar, då ska vi mysa! =) Saknar honom

Jag är i skolan och har precis gjort hudvårdsprovet som jag har pluggat på hela veckan. Jag hoppas att jag får VG eller högre är ju inte helt fel. jag svarade på allt så det ger nog ett lyckat resultat!:)
Snart ska vi dra till esperesso house och ta en chia latte, den behövs nu!<3 imon blir det antadligen att vara med tjejerna och ha en mysigkväll. Men planerna är inte riktgit planerade än:)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks () 2009-10-22 @ 10:03:02

Kommentarer

Postat av: patricia

Håller tummarna att provet gick bra!

Asså ojj:( inte kul! Jag hatar då alex kan vara borta i 1 hel vecka men 2 månader jobbigt.. :(

vi har varit tms i 15 månader på tisdag :D<3

Vart ee han någon stans?? gud vad jag saknar dig :( kan vi inte ses på onsdag?? pussipuss<3

2009-10-22 @ 13:33:35
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/

Postat av: patricia

BTW , gjorde du din blogg sj???

2009-10-22 @ 16:56:25
URL: http://patriciahjerpe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback