utvecklingssamtal

Nu är Matte provet gjort, vet inte riktigt vad jag ska säga om det. Jag gjorde alla uppgifter på ett eller annat sätt. Sen om det blir några rätt det är ju en annan femma. Men vafan? matte? Vad är det bra för(A)? haha. klart det är viktigt, men jag suger i det, som jag har gjort i alla mina 16 jordsnurr.
Efter provet gick jag till kungsmässan med Sofia, vi pratade en hel del och det är otroligt skönt att prata ut ibland<3  Sofia köpte sin efterlängtade Chai Latte sen drog vi till skolan för att käka lite och sen prata vidare om hennes helg och min helg. både possitiva och negetiva samtal.
Men nu har Sofia lämnat mig här i datasalen ensam med några ifrån 3an, hahah så efterbliva är dom!:D men iallfall, ni kanske undrar varför hon lämnade mig? då ska ni få svaret här, vi har utveckligssamtal ända fram till torsdag. Så hon är hos sven-Åka med sina pappa/mamma och pratar och sen är det min tur klockan 13.30, dock kunde inte mina föräldrar följa med. 

Dagens planer blir nog att dra till gymmet en sväng, om jag orkar.. Vi får se om jag pallar eftersom att jag måste läsa min svenska bok,samhäll och hudvården.
Jag har en läxa tills på fredag att göra eget blod till stylisten. hmm? kommer nog inte lyckas så bra.

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-10-12 @ 13:06:07

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback