When a man loves a woman

Tjenixen allesammans!

Fick åka till skolan en timme tidigare idag pågrund av att vi skulle ha ett möte om mobbning och säkerhet. så ovärt att gå om jag ska vara ärlig! Det stod att det var obligatorisk så var tvungen att gå, men de tog inte ens närvaro så kunde lika väl sovit en timme extra. Men nej, idag fick man gå med feta påsar under ögonen och försöka anstänga sig för att se någolunda pigg ut!
Jag och Jenny Wanzelius gick till  Kungsmässan för att köpa ett par leggings till mig på TARA, med skinnräm där fram, jag gillar de, men inte syrrorna, vad ska man säga? de har dålig smak?
Vi hade Samhällsprov om brott och straff idag, det var dock bara G frågor, men har man inte pluggat så visar det sina resultat. hoppas att det gick någolunda okej.



Ibland känns som om jag tar allt för givet, nej hon/han kommer ändra sig, allt kommer bli bra, jajamen detta blir inga problem! Men nej, inget stämmer, för att blir bara värre... Jag vet inte vad jag ska säga till er två för att allt ska bli som vanligt, så som det var för några månader sen då allt var perfekt! Kärleken och vänskapen, det viktigaste som finns håller på att glida ut ur mina händer, precis som sand.  Åh! jag vill ju så gärna träffa dig och bara prata ut om allt som händer mellan oss, men när vi väl ses vill jag inte sabba den stunden. Det är inte värt det eftersom att vi ses så sällan baby.
Men du borde visa din vänskap! Du borde visa din kärlek. - jag ber om en lite sak, besvisa för mig vad jag betyder för dig.
En dag kommer du nog förstå...

Nu ska jag ta mig i kragen och börja plugga till hudvårdprovet, känner på mig att det inte kommer gå så jätte bra.. men jag får plugga på så ska det nog fixa sig!:)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks () 2009-10-19 @ 17:38:18

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hur mycket kostade dom:)?

2009-10-23 @ 12:41:02
URL: http://marr

Postat av: Anonym

Din blogg dampar ganska rejält:O Men skriver de en gång till hur mkt kostade dom legginsen från tara?

2009-10-23 @ 12:41:40
URL: http://marrelj.blogg.se/

Postat av: Anonym

dom kostar 199 på TARA:D

2009-10-24 @ 13:46:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback