Ett nytt försök!




Tjenixen, nu är det dags för mig att föröska börja blogga igen. Jag höll ju på för ett årsen kanske. men sen glömde man av att fortsätta. Så nu ger jag min blogg ett nytt försök:D

Min helg har vart rätt okej, Dock blev det inte riktigt som planerat men den flöt på ändå. Men planerna var att jag skulle ha krök hemma, men det sket sig så jag vart hemma för det mesta men pappa fyllde år i fredags så vi firade ju självklart honom;) och igår kväll träffade jag min efterlängtade Jenny Näslund. Känns så skönt att träffas och prata igen. Det har vart lite stelt mellan oss ett tag under sommarlovet. men nu är vi igång igen:D
And I love it!<3

Jag brukar själv kolla på andras bloggar och alla har ju fina "utseenden" så om någon vet hur man fixar det så skulle jag uppskatta om någon kunde hjälpa mig;) Min blogg ser ju lite tråkig ut för tillfället;)



Nu har ännu en vecka gått och imon börjar den nya, och min pojkvän Johan fyller 17 år imon, synd bara att man inte kan träffa han på hans födelsedag. men jag får ringa och säga grattis istället =) Han fick sina presenter av mig i onsdags när jag sov hos honom. Han fick en tröja och ett armband av mig och en parfym av mina föräldrar. Jag hoppas att han blev glad, det såg ut som det:)♥

Resten av veckan blir det att gå till skolan som vanligt och plugga. Men mamma har lovat att jag ska få ett nytt gymkort så jag hoppas att jag får ett nytt nu i veckan så jag kan börja träna. Förkylningen börjar ju försvinna också!:D


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-13 @ 17:57:23

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback