Fest

Igår var jag på kungsmässan med Alexandra, skulle kolla på något nytt klädersplagg. men hittade inget som jag fastnade för. Så vi åkte hem ganska tidigt och gjorde oss iordning för att dra på fest i mölnlycke. Mikael åkte till Lindome Centrum för att hämta mig och Alexandra. Självklart efter den stressande dagen så glömmder jag min väska vid centrum på en bänk. så vi måste vända när vi har åkt 10 minuter eller något. Som tur var, så var den kvar! 
Sen var festen igång, den var i stortsett rolig. Dock var väll inte slutet lika roligt, men kvällen var ändå bra!
Kom hem vid 1 och somnade ganska snabbt så det var skönt!:D

Idag vaknade jag ganska tidigt och har väll inte var väll inte den piggaste om man säger så;) Jag mår väll som jag förtjänar..
Men jag käkade med familjen och sen gjorde vi oss iordning för att åka iväg och köpa skor. Det blev två par skor. Vi tog även en sväng till IKEA och köpa två matter till mig. Det är skönt att äntligen få lite färg i rummet. Innan var det bara svart och vitt. men nu har jag äntligen fått en klick lila också!:D



Min sminkning ska föreställa ett rivsår ifrån när Sandra Larsson ramlade i en buske.:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-26 @ 19:07:13

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback