Göra sår med wax

Idag hade vi hudvård, då vi tog fram britsar och gjorde rengöring på varandra. "vi låtsades som om vi gjorde det i en salong" riktigt roligt och OTROLIGT skönt måste jag säga, när man bara kan ligga där och bli ompysslad!
Vi gjorde våra tradetioner som vi gör på torsdagar är att dra till Ecpresso House och ta en Chai latte och Scones! Men vi hade lite otur direkt när vi skulle gå så börjar det självklart spöregna! Men vi torkade till på fiket. Vi var där i 2 timmar ungefär. Det hände även några fler olyckor, Nannas datorn Kraschade. HAHA så söt är hon, hon startade om och satte på den räskert 20 ggr:P




Efter våran långa håltimma var det dags för stylist, då vi har halloween tema. Alltså vi ska göra sår av smink. Hur roligt som helst! Alla hade lite emosår på armarna, en hade bränt en cigg i handen, rått en skruv, fått en GREN i handen. haha Ni ska få se bilderna senare när jag får de. så det det kommer i ett annat inlägg. så titta senare om ni vill se:) det ser riktigt verkligt ut, det är det som är så sjukt!:D

Men, när vi skulle börja så hade någon gjort så att min väska hade ramlat, tror inte att det var med meningen. Men det var inte en vacker syn när jag öppnade. en mörk Foundation var förstörd, det låg flytande färg i väskan och glas. Tog en stund att fika de innan vi kunde börja med såren. men jag fick en ny Foundation som tur var, hade vart segt att betala själv.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-24 @ 19:21:03

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback