Hatar söndagar.

Söndagar är alltid så otroligt tråkiga? Vad ska man göra med dom? Blir ju bara att man slöar hemma, går ifrån datorn till tv och tv till datorn. Man har ingen lust med något annat...
Men nu har jag käkat mammas goda lassange och ska snart dra och träna Step och efter det Body pump, så det blir en sen kväll för min del. Hoppas på att träningen går bra!



När jag ändå håller på så kan jag berätta veckans planer. Det första jag ska göra är att självklart gå till skolan som vanligt, denna veckan känns det som ganska mycket plugg så gäller att man inte hamnar efter nu när allt kommer. Ska göra arbeten, sminkningar och lite annat också.
Får studiebidraget på fredag, ska bli gött att kunna köpa lite kläder och kanske åka till Matilda i växjö någon helg nu. Saknar dig syssling<3
Hoppas även att jag kan vara lite med mina babes också, hoppas också att jag träffar min pojkvän någon dag i veckan.


XoXo Sandra Johanssson 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-20 @ 13:26:26

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback