knark?

Hej babes!
Nu känns det verkligen som att hösten är här, I don't like it! Jag hatar hösten, bara reng, kallt och blåsigt! Men vi får väll hoppas på att det blir lite finare snart iallfall. Men jag är redo med vinterjacka och halsduk!
Skoldagen var riktigt seg, tisdagarna är en av de tråkiaste dagarna i skolan. Jag tycker personligen att den är helt onödig:D Men på idrotten spelade vi badminton igen, riktigt roligt! Jag vann båda matcherna mot Sofia. Hihi lite stolt får man allt bara ibland^^


Mamma skulle hämta mig när hon hade slutat vid stationen. Hände en hel del. Först så fick jag vänta på mamma en halv timme, kunde lika väl gått hem så att vi slapp stressa med maten innan träningen. för det andra träffade jag Robb som jag inte har gjort på 1 år. eller har sett han men inte pratat med han, så nu har jag gjort det:)
Men det hände en riktigt hemsk sak också, eller jag tyckte att det var lite obehagligt. Det var en kille som hade deckat precis innan han skulle gå på tåget. Han hade tagit för mycket knark,ghb. Som alla andra idioter tar här. Självklart är det inte bara här, men känns som det förekommer en hel del. Vilket jag hatar. Jag hatar folk som håller på med den skiten! Finns absolut ingen anledning att börja?
Aja, erat liv. Ni får självklart göra precis som ni vill, men snälla ta inte droger!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2009-09-22 @ 19:15:55

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback