Nu börjar mitt nya liv, äntligen!


Har lovat mig själv att börja med att äta nyttigt, inte godis och läsk å sånt. Inte för att jag brukar äta och dricka det. Men det har blivit nu på den sista tiden. jag ska även börja träna 3 gånger i veckan. Man jämför sig själv med alla andra, det som gör att man alltid hänger läpp när man ser på sig själv i spegeln. Men hoppas att jag någongång kan kolla i spegeln och känna mig nöjd.
Det jag inte förstår med vissa. De som har dom perfekta kropparna, tycker fortfarande att dom är tjocka, vilket gör mig riktigt ledsen. Tycker dom då att jag är ett rullade Fetto? vet inte hur jag ska tolka det, men hoppas inte att dom ser mig så tjock.
Men nu ska inte detta inlägget bara handla om vikten och bli smal. men det är ju trotts allt det alla tjejer tänker på nu för tiden...

Men iallfall, idag hade vi en tråkig skoldag, på idrotten gjorde vi intervaller och badminton. Jag och Jenny var ju för bra. hehe, nu ska vi inte gå allt för långt in på det ämnet. Ne men vi blev bättre mot slutet^^ 
Efter skolan tränade jag Affrodans tillsammans med Mamma och Mia. Riktigt roligt att bara släppa loss och shaka lite;)

Nu har jag en hel del att fixa, ska renskriva 2 svenska uppgifter, men dom är inte så bråttom med. Men ska renskriva min loggbok om mina 4 sminkningar och skriva om dagsmake-up och kvällsmake-up om Tyra Banks.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2009-09-15 @ 20:22:45

Kommentarer

Postat av: anonym

sjuk dubbelmoral i ditt inlägg. Du säger att du inte gillar när andra smala tjejer säger att de är tjocka? Det är ju exakt det du gör också. Du är precis likadan som de du inte tycker om. Du är ju jättesmal. Nu får du ge dig.

2009-09-16 @ 14:43:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback