bruds make up

Idag på stylisten planerade jag och Sofia vårt bröllop. Vi har kollat lite på klänningar. men vi har inte riktigt bestämt vilka vi ska ta till våran kolunation. Men idag testade jag att göra sofias brudmake up på henne. Först var det meningen att det skulle bli en silvrig och svart på ögonen. Men det slutade med att den blev guld/brun/svart aktig. Den passade bra till hennes ögon och hårfärg. Så jag blev faktist rätt nöjd. Men eftersom att jag ska hjälpa sofia med sitt bröllop så är det hon som ska bestämma hur hon vill ha det så vi får se om vi ska ändra på den eller inte:) Men här kan ni se hur resultatet blev:




Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-04-23 @ 17:19:52

Kommentarer

Postat av: Nellie

vad fint det blev!

2010-04-23 @ 17:31:33
URL: http://nelliebengtsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback