dag 3 på praktiken

Idag var det näst sista dagen på praktiken. Och idag har jag fått hjälpa Åsa att plocka upp slingor i sådan mössan man har, tvätta hår, boka tider, ta betalt, fixat lite fika till kunderna. Hon har salongen vid hennes hem nämligen. Men idag fick jag prova något nytt! Åsa limmad diamanter i en slinga i håret. Man limmade dit de med platttången. Riktigt kul och fint framför allt! Det håller till 6-8 veckor (Y) Det roligaste är att det inte har kommit ut i affärerna/salongerna än. Åsa köpte det på en mässan så känner mig lite speciell när jag har detta i mitt hår! :)
Så här ser det ut på nära håll! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-15 @ 17:40:41

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback