frisby and rugby!

Jag måste bara berätta om våran idrottslektion idag. Riktigt rolig var den! Jag minns inte vad leken hette men det gick ut på att man skulle lägga mål med frisby. och passa med varandra. Då vann nog motståndarna. Sen så blev jag seriöst nockad av Sandra larsson i ansiktet. Jag fick en rakhöger på ögonbrynet och jag är lite öm där. Hennes lillfinger blev lite svullet. Så hoppas att hon inte fick allt för ont. Jag fattar inte hur det gick till. både skulle väll fånga frisby samtidigt som både kollade upp på den? something like that. Men i alla fall. Sen så körde vi med rudby boll. HAHA det var nog det roligaste jag har gjort på idrotts lektionen. Känns som jag tog det på blodigt allvar. men vad gör man inte för klassen?  vårt lag vann i alla fall när vi bytta "boll" härligt tjejer!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-04-27 @ 17:32:54

Kommentarer

Postat av: Sandrooow ;D

Hahaha de kallar jag riktig KNOCKDOWN! :D

2010-04-29 @ 17:50:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback