gårdagens fest

Igår var jag på fest med Alexandra och Emelie med massa goa människor. Det var en riktigt rolig kväll, även om den inte blev så lång. Det blev grymma danser med tjejerna! haha. Hem vägen var väll inte så jätte rolig. eller rolig var den men jobbig! Det tog en timme att gå från festen hem till mig och det är ett antal kilometer. hade ont i vaderna och fötterna efter allt dansandet och sen ska man få i convers (Y) ååh, mina fötter efteråt!
Alexandra följde med mig hem och sov över här.  Vi somnade nästan direkt när vi kom hem. SKÖNT!

Nu sitter jag och lyssnar på micheal! <3 kärlek till han<3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-09 @ 15:49:36

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback