Hemma kväll

Det blev ingen lång kväll med alexandra. Men den var mysig i alla fall. Man blir helt slut efter en lång film med godis och popcorn. Känner mig nästan som en bebis som nyss har fått mat och blir trött. hih. Det finns inte så mycket att göra resten av kvällen. Finns inte så mycket jag orkar göra. Dock är det valborg. men det är inte så speciellt för mig som det är nog för de flesta. Dricka dricka dricka Inte min grej! inte idag! Är inte sugen på att festa om jag ska vara helt ärlig. höh.
Så det blir nog ytterligare en film. En kompis till mig vill att jag ska träffa han och hans kompis när de kommer till lindome. Noway att jag går ut. haha^^ sorry John, jag orkar faktist inte idag:D


Men självklart så är jag en Hem till midgård älskare. Så jag ska snart ta och krypa ner i min stora sköna säng och skratta lite för mig själv.





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-30 @ 22:55:17

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback