mäster kockarna

Idag slutade jag tidigt och jag tillbringade eftermiddagen med att plugga inför provet. Efter ett tag så blev jag så sugen på att baka, så jag ställde mig och gjorde sockerkaka. När den var i ugnen ringde jag alexandra och bjöd hit henne på en smarrig fika. Eller smarrig och smarrig... Den var god men den såg inte god ut. Hela gick sönder, det var bara i massa söndiga bitar. men den gick att äta iallafall! :)

Efter fikat gick ut en liten stund. Sen gick vi in och gjorde hemmagjora köttbullar, kokt potatis, sallad och brunsås. Mäster kockarna eller vad ska vi kallas oss balla alex? ;) God middag blev det i alla fall och nu har jag bytt om. Alexandra måste tyvärr åka snart för att jag ska åka och gymma med pappsen.
ha det bäst!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-21 @ 18:08:53

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback