sminkboxen

idag gick jag som vanligt till skolan, sminkboxen med mig till skolan som jag har varje torsdag. Jag går med musik i öronen och bara går som vanligt till tåget. men plötsligt så märker jag att det blev ovanligt lätt på axel och hör en smäll. Jahop, där låg sminkboxen på maken upp och ner på. Underbart! åh, vad irriterd jag blev.
Jag blev rätt närvös när jag skulle öppna den vid stationen. skulle inte hinna sätta mig på marken och låsa upp den där. Så jag fick vänta. Men när jag öppnade låg allt huller om buller. ingen vacken syn. men Inga foundation gick inte sönder som tur var. Dock kollade jag inte skuggorna. Men någon lär ha gott sönder. Är inte sugen på att betala något. Klart att jag kan använda skuggorna trotts att det är sönder. Det hade vart värre med Foundation, då hade det vart sånt i hela väskan. och det har redan hänt en gång när den hade ramlat ner för hyllan i stylistsala!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-22 @ 18:01:55

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback