snö i April?

Idag har det vart en riktigt skön skoldag. Först trodde jag att det skulle bli en maddröm, 5 timmars håltimma! aldrig att jag tänker ha det! Men vi lyckades övertala våran lärare att flytta lektionen direkt efter Engelskapasset. Så vi slutade faktiskt 10.50 idag iställer för 16.00. Det är bara för härligt asså!

När jag kom hem efter en kort skoldag satte jag mig i köket och pluggade till samhällsprovet och gjorde lite engelska. När jag tittar ut så snöar det? Det är helt sjukt att det snöar i April! sen så började det hagla jätte mycket. konstigt? Det var lite oväntat från min sida!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-04-20 @ 18:50:15

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback