Jag ser fram emot lov.

Idag har jag hunnit med en hel del. Det blir så när hela familjen vaknar vid 8 och frukosten står på bordet klockan halv 9. Det är min familj, en helt vanlig helg!Jag har tränat på gymmet och det gick super, hunnit plugga matte som suger och övningskört. Jag har också hunnit sno lite godis här hemma som vi skulle spara till jul. Men sist och inte minst har jag jobbat i 3 timmar på gymmet. När jag kom hem från jobbet blev det middag. Hur har eran dag varit? Jag hoppas att den har vart lika bra som min. Jag är överlycklig att jag är ledig ännu en dag från skolan imon. På Tisdag är det skolavslutning. sen så ser jag fram emot ett härligt lov med julafton, nyår och min 18årsdag. Kan dessa tre veckor bli mycket bättre? Tillbringa dagarna med underbara vänner och fina pojkvännen. Jag gillar lov!

Funderar på att måla naglarna. dock är det nog inte lika tjusigt att ha turkost nu när man är blek.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-12-19 @ 21:24:49

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback