Ledig! shoohoo

Hej bloggen!

Det blev ett kort träningspass idag på gymmet, eftersom att jag trodde att jag skulle till skolan idag. Jag hann bara träna en halv timme. Bättre än inget! Men, när jag kommer ut från gymmet och har gått en bit så får jag sms av klasskompisarna att vi är lediga idag?! hörde jag att jag var LEDIG?! -GÖTTT! Dock var det lite irriterande att jag inte hann träna mer. Men jag ska ta tag i skolan nu istället, har två uppgifter denna veckan. Så lika bra att sätta igång med det nu och få lika bra betyg som de senast två. MVG- på muntliga och VG+ på en annan, stolt tjej!

ha en bra dag alla <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-12-06 @ 12:12:24

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback