förkyld, förkyld!

ögonen rinner, näsan rinner, snörvlar och håller på. jahop, då var man förkyld igen. vad kan det vara, andre eller tredje gången på detta året redan. Jag har nog redan vart sjuk lika många gånger i år som förra året. irriterande. Jag har bara tränat en gång denna veckan och nu lär det inte bli någon träning på ungefär en vecka.
Men det jobbigaste är att förkylningen aldrig försvinner ifrån mitt hud. mina föräldrar, jag + lillsyrran har vart förlylda en omgång redan. Lillsyrran har blikvikt frisk för andra gången nu och nu är det dags för mig igen. storsyrran har klrat sig, tills idag! hoppas att hon blir frisk innan hon ska operera sig! Annars blir hon aldrig bra med sin hand.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-02-11 @ 10:21:14

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback