Fullt upp hela natten

Nu har förkylningen slagit till för min del. Det är fruktansvärt segt att man ska bli sjuk nu när man har kommit igång med träningen så pass. åh, tycker bara det är allmänt störande att den ska blokera.
Så idag åkte jag och syrran in till stan, meningen var att jag skulle lämna ut lite CV. Men de blev att vi kollade på annat och köpte med oss pasta/kycklingsallad från papprika! Den satt fint till Sommaren med Göran.



Igår trallade jag, Alexandra och Nadin hem till Erik och träffade De trevliga folket. Kvällen blev lyckad men den kunde ha blivit mycket, mycket bättre. Vi tog taxin hem vid 1 och sen slängde man sig i sängen och sov. planerna var att jag skulle sova. men istället låg jag vaken och kollade på tv när de matade sälar. Jag orkade verkligen inte resa mig upp ur min varma goa säng, anledningen till att jag inte stängde av TV var att jag inte hittade kontrollen eller TV-dosan som Jenny W alltid sa. Men jag slumrade väll till en lite stund tills jag vaknade igen, då de visade hur de gjorde Göta kanal 3. Jag tänker inte se den filmen, verkar helt värdelös rent ut sagt! Men, jag vaknade ännu en gång till då klockan var runt 6, då vet ju alla vad som är på Tv, right? Jo, Teletabbis, tror de stavas så. Jag förstår inte hur jag kan offra mig själv och ligga och kolla på de programmet jag alltid såg när jag var en liten bebis. Men sisst och inte minst så låg jag och kolla på Mimmi & Mojje, då var klockan runt 9 så jag gick upp och käkade frukost istället för att ligga och kolla på massa meningslösa program som man aldrig kan somna till!!
Men som sagt så mår jag inte topp 100 idag så ska lägga mig i sängen och kolla på en bra film med en kopp te.
CHAIO!!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-23 @ 22:15:21

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback