gårdagens middag

Middagen med Alexandra igår var huir mysig som helst! Trotts att resan dit inte blev som den var planerad, men vi kom i alla fall i tid till vårt bokade bord! Men eftersom att alexandra fyllde år i onsdags och jag idag så firade vi varandra med lite presenter. Jag fick en råsa t-shirt och ett fint armband som jag har fastnat för! Alexandra fick lite mindre saker av mig, känner mig nästan dum när jag fick detta av henne! Hon fick ett make up store läppglas, väldigt fin färg måste jag erkänna. hon fick även de örhängen som hon hade pratat om att hon ville ha! 
Vi käkade en go pasta med oxfilé och lite annat smarrigt till, därefter blev det en italiensk glasbakelse, hur go som helst!
Tack Alexandra för en mysig kväll, det var kul att ännu en gång åka iväg med dig och hitta på lite bus, dock var inte som vi brukar hitta på. Därför kändes det extra speciellt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-01-09 @ 20:16:25

Kommentarer

Postat av: Gjermundandrine

Nice site, keep up the good work!

2010-12-16 @ 16:02:50
URL: http://gjermundandrine.blogstie.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback