middag

Idag började skolan igen efter lovet, vi hade bara en lektion så tror inte att det så många i klassen som var pepp på att åka till skolan. Vi var totalt 6 stycken av 30 på lektionen. De var engelska och de brukar jag inte gilla i vanliga fall och de har jag aldrig gjort, men idag var den trevlig. Vill ni veta varför? Jo, för vi jobbade inget!! Go start! men på något sett så kände man att man lika väl kunde ligga i sängen några timmar extra eller tränat på gymmet! men får ta ett träningspass imorgon innan kalaset.



Idag ska jag på middag med världens bästa Alexandra som fyllde år i onsdags och jag fyller år imon. Så vi ska byta lite presenter och käka gott åså - små fira! Känner på mig eller jag vet att det kommer bli en vädligt hälrig kväll med snuttan!:)


Gammal bild, men jag gillar den!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-01-08 @ 15:05:20

Kommentarer

Postat av: Jonasnicoline

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-09-27 @ 10:47:38
URL: http://jonasnicoline.blognext.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback