Nu är det din tur.

Igår var det ett år sen jag hade den bästa dagen på många år, de var då...vi...ah.  ärsh, skit samma! Men jag vill inte gå in på ditaljer, det är nog bara ett få antal som förstår vad jag menar med detta.

Jag har kommit på en sak, vänskap håller inte efter ett förhållande, trotts att man alltid säger att man ska vara vänner! det är rätt tråkigt att man ska tappa kontakten efter så många månader man har vart med någon. Men vänskap kan inte byggas på en person, jag vet att du ändå inte bryr dig och du kommer ändå inte läsa detta. Du har inte svarat mig de senaste gångerna jag har förösk prata med dig så lika bra att lägga de sista bakom mig nu.
goodbye.. now it is your turn to make a change

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-25 @ 14:48:26

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback