Skolmaten - not so good!

nu sitter man i skolan och snorar och snorar. Jag trodde att min förkylning skulle bli bättre eftersom att jag stannade hemma igår. men det känns nästa som att det har blivit sämre. JAG VILL TRÄNA!!!!!!! Men jag kan inte träna förän förkylningen är borta. Så det blir att äta lite nyttigare istället för träningen nu. 

Nu har jag precis ätit en äcklig slemmig fisk och potatis. Skolan måste ändra på sin skolmat! jag har ient ekonomi att köpa mat hela tiden men man orkar inte gå hungrig hela dagen heller.Så vad ska man göra? lägga alla sina pengar på mat eller svälta? Men jag fick mätta sig på grönsaker och knäckebröd, det funkar det med :)


Åh, Snart ska jag göra mitt matte prov, som jag skulle göra igår egentligen! jag har inte jobbat så mycket med kappitlet så det kommer nog inte gå så jätte bra för min del. Men önska mig lycka till!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-26 @ 11:21:02

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback