släng kyssar!

Idag hände det något mycket märkligt när jag var inne i Nordstan med min stora syster. Jag tycker att det var väldigt roligt men det kommer bli ganska så svårt att förklara men låt höra!
Det var en kille som var säkert i min syster ålder som gick förbi oss, han kollade bak hela tiden och gjorde släng kyssar mot mig och vinkade. Vi gick snabbt in i Ur och Pen för att köpa min klocka då jag ser att han står utanför och vinkar. Men då brydde jag mig inte så mycket om det men när vi skulle ta ut kontoutdrag så ser jag att han står några meter ifrån och kollar på oss. Men när vi skulle till hemköp för att köpa semlor till familjen så såg vi att han gick efter oss, när jag kollade bak så viftade han åt mig som om han ville att jag skulle komma till honom, men aldrig att jag går till honom bara så. Nej! fy! När vi stod i kön så lät de som om han "låttsades" att prata i telefon, man hör hur osäkert de låter när de pratar med samtidigt förösker de låta så allvarliga som möjligt, men tyvärr så lyckades han inte. När vi gick från hemköp så såg vi han fortfarande och han gjorde fortfarande sina slängkyssar till mig.
De var en liten upplevelse! :)




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-01-19 @ 18:45:26

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback