Träna träna träna

Nu har man kommit igång med träningen. I lördags tränade jag lite mer än en timme på gymmet, i söndags tränade jag body pump. I måndags blev det spincore med pappa, alva passet är spinning och resten av passet tränar man mage och rygg. I tisdags blev det affrodans, fast jag fick ta det ganska lungt på gårdagens träning eftersom att jag kände mig lite krasslig igår med huvudvärk och lite förkylning. Idag skulle jag träna step styrka, men eftersom huvudvärken har slagit till igen och förkylningen är på G så kände jag att det var bäst att hoppa den. På fredag blir det nog att dra till gymmet och springa lite. Får ta igen de dagarna jag missar nu! Dock får vi hoppas på att min förkylning är över, i alla fall att den har blivit bättre!
Nu när det inte blir någon träning så blir det lite nyttigare mat, beach 2010 here I come - I hope so!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-01-13 @ 13:07:06

Kommentarer

Postat av: jenny

duuuktig du är gumman :DDD

2010-01-13 @ 19:54:16
URL: http://technoforlife.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback