Jag vann!

idag såg jag Eclipse för andra gången, denna gången såg jag med systrarna och alexandra. Det var roligt och filmen var lika bra! idag hade de tävligt, precis som förra gången. En från personalen som jobbar på Bergakungen ställde frågor om Twilgiht-saga. första frågan var "vilken bil hade Edward i första filmen?"  Det var Volvo C30, det visste jag inte, men två tjejer där bak var helt galna! de vann första priset. eller ett av de. dock svarade båda. de stod nästan på stolarna. heh, så kan de går. Sen så den andra frågan var "vem är Elisabeth mayson" stavas de så? Svaret var Edwards mammaDen frågan kunde jag, den var från förra gången. så jag ställde mig upp, fort som fan och svarade. haha. här kan ni se mina priser jag fick. inte så märkvädiga men det var en rolig grej att uppleva!:)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () 2010-07-08 @ 18:47:35

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback