hämtade ut biljetterna!

efterskolavslutningen åkte jag in till Göteborg med kära Jenny! Lika trevligt som vanligt att träffa henne! Vi åkte tll Begakungen för att hämta våra biljetter till Eclipse. UNDERBART! Nu har jag de, och ingen kan ta de ifrån mig. nu blir det att vänta i 19 dagar av plåga! nej, men jag längtar i alla fall! hihi. Sen så gick vi till donken och tog en glass. Dock gick det inte så bra, det var fullt där innen så vi bestämde oss för att sitta där ute. men.. Det gick inte heller så bra. För alla jobbiga fåglar kom och satte sig brevid oss. ursh på de!


Gammal bild. men jag gillar den!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () 2010-06-10 @ 18:45:52

Kommentarer

Postat av: Jenny näslund

Dumma fåglar, så du sparka på dem! :P ÄLSKAR bilden. :D

2010-06-11 @ 00:33:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback